Hitta jobbet för dig

Nedan hittar du jobb vi söker personal till. Vill du bli vår nästa medarbetare?

Konsultchef
Stockholm - Rosersberg
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Rosersberg,  Stockholm
Område:
  • Admin - Clerical
  • Human Resources
  • Management

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan växer och vi behöver nu utöka vårt team av konsultchefer med ytterligare en person för att kunna möta efterfrågan på personal från våra kunder.

Vi erbjuder dig som konsultchef en plats i ett tränarteam som har cirka 300 spelare ute på fältet hos våra kunder varje dag.
Det är vårt jobb att se till att laget vinner matcher varje dag och du blir en viktig del i vår laguppställning.

Som Konsultchef på Bemanningsstyrkan kommer du ha en omväxlande och spännande roll där du kommer att arbeta med resursplanering, bemanning, orderhantering och sedvanligt personalansvar och personalarbete.
I dina arbetsuppgifter ingår att rekrytera de medarbetare som ska arbeta i uppdrag hos våra kunder inom alla tjänsteområden.

Tjänsten innefattar personalansvar och kundkontakter på dagsnivå och innebär hög ansvars-, service- och kvalitetsnivå. 

Krav

Utifrån dina erfarenheter och kompetenser kommer du ha möjligheten att forma rollen utefter dina styrkor och ambitioner. Vi ser det som en merit ifall du jobbar som konsultchef idag.

  • Du är en god administratör med god datavana. 
  • Du har ett stort driv och initiativförmåga för att nå uppsatta mål. 
  • Förmågan att samarbeta och skapa relationer i din omgivning. 
  • Din förmåga att prata med människor och skapa relationer är stor och du är en person som ser möjligheter istället för problem. 
  • Servicekänsla och lyhördhet kommer naturligt för dig. 
  • För att trivas hos oss är det viktigt att du är en person med starkt engagemang och positiv attityd samt att du känner dig trygg i din person. 
  • Du är en person som älskar högt tempo och har massor med energi. 
  • Du trivs med att ha många kontakter och där ingen dag är den andra lik. 
  • Som person behöver du vara självgående, strukturerad och ha en vilja att driva och utveckla verksamheten. 
  • Att kunna prioritera och samarbeta med andra samt hantera flera uppgifter parallellt är ett måste. 
  • Det krävs också att du är resultatinriktad, målmedveten och uthållig. 

Körkort B är ett krav då besök på arbetsplatser ingår i tjänsten.

Som konsultchef på Bemanningsstyrkan väntar ett varierande arbete med många personliga kontakter och möten med alla typer av människor.

Om Bemanningsstyrkan
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift.
För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov och vi vet att våra konsulter är vår viktigaste tillgång. Vårt mål är att våra konsulter ska känna att de utvecklas tillsammans med oss som arbetsgivare.

Vi har kollektivavtal, är auktoriserade via Almega/Bemanningsföretagen och medlemmar i Svenskt Näringsliv.

Bemanningsstyrkan ingår i Veddestagruppen AB
Tillsammans med våra systerbolag Veddesta Distribution, Veddesta Transport och Multi Logistik är vi närmare 350 personer som dagligen hjälper våra kunder att nå deras mål!

Kontaktperson

Du söker ovan nämnda tjänst genom att skicka ditt CV och personliga brev till tony@veddestagruppen.se. Vi jobbar aktivt enligt de nya reglerna rörande personuppgifter i och med den personuppgiftslagen GDPR.
Vår urvalsprocess sker löpande rekommenderar vi dig att söka tjänsten snarast.
För frågor, vänligen kontakta Tony.

”Om det är möjligt är det gjort, om det är omöjligt skall det göras”

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Teknisk kundtjänst och support
Stockholm - Rosersberg
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Rosersberg,  Stockholm
Område:
  • Customer Service
  • Installation - Maint - Repair
  • Telecommunications

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan i Rosersberg söker nu för en av våra kunders räkning antal personer som ska arbeta på ett nystartat projekt med kundtjänst och teknisk support. 

Projektet ska vara igång från slutet av augusti men för att få ihop ett vältrimmat team till dess så ska dessa tjänster tillsättas omgående. 

I arbetet ingår bland annat att med hjälp av diagnosverktyg felsöka mobiltelefoner samt utföra enklare reparationer av dessa.


Du kommer att ha kundkontakt via telefon med både privat- och företagskunder och ha koll på in- och utflöde av mobiltelefoner i vår kunds interna datasystem. 

Krav

Krav för dessa tjänster är att du talar och skriver svenska flytande, att du är noggrann, punktlig och på ett professionellt, trevligt och tydligt sätt kan handskas med kunder via telefon, både privatpersoner och företagskunder. 

All utbildning sker på plats hos kunden men du måste ha viss datavana och känna dig hemma i Windowsmiljö. 

Erfarenhet från tidigare kundtjänstarbete är mycket meriterande och att du har ett intresse för teknik är viktigt!

Bemanningsstyrkan har varit verksamhet sedan 2009, vi är auktoriserade och medlemmar i Almega/Kompetensföretagen och i Svenskt Näringsliv. 

Vi erbjuder en heltidsanställning i enlighet med vårt kollektivavtal och som sagt så ska dessa platser tillsättas omgående!

Vi ser gärna sökande i olika åldrar, med olika ursprung och kön då vi vill ha en härlig mix i vårt gäng! Kravet på flytande svenska måste dock vara uppfyllt. 

Varmt välkommen med din ansökan!

/ Bemanningsstyrkan

 

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Mobiltelefonreparatör
Stockholm - Märsta
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Märsta,  Stockholm
Område:
  • Installation - Maint - Repair
  • Telecommunications

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan söker nu för en av våra kunder i Rosersbergs räkning ett antal personer som ska arbeta med reparationer av mobiltelefoner. 

Du ska sitta på plats hos kunden och ta emot mobiltelefoner, registrera dem i ett speciellt datasystem, felsöka dem med olika diagnosverktyg samt, i de fall det går, ska du reparera dem.

Tjänsten innebär ett stort egenansvar och att du förstår vikten av att alltid göra ett bra arbete.

Man ska ingå i ett nytt team som ska vara igång från och med slutet av augusti men tjänsterna ska tillsättas omgående.

Krav

Du får all utbildning på plats men viktigt är att du har ett stort teknikintresse, kan ta egna initiativ och att du är noggrann i ditt arbete. 

Vana av data är ett krav samt att du talar och skriver svenska flytande. 

Bemanningsstyrkan i Rosersberg är ett auktoriserat bemanningsföretag, vi är medlemmar i Almega/Kompetensföretagen och Svenskt Näringsliv. 

Vi erbjuder heltidsanställning i enlighet med vårt kollektivavtal och vi ser gärna sökande i olika åldrar, med olika ursprung och både killar och tjejer. 

Tjänsterna ska tillsättas omgående så skicka gärna in din ansökan snarast!

På återhörande!

/ Bemanningsstyrkan

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Lagerarbetare
Stockholm - Rosersberg
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Rosersberg,  Stockholm
Område:
  • Distribution - Shipping

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett auktoriserat bemanningsföretag som är verksamt sedan 2009. Vi är medlemmar i Almega/Kompetensföretagen och Svenskt Näringsliv.

Vi arbetar främst med personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov för få rätt person på rätt plats.

Vi kan erbjuda varierande arbete på olika arbetsplatser, de flesta lokaliserade i norra Stockholm.
De vanligaste arbetsuppgifterna är orderplock, packning av order samt sedvanligt lagerarbete.

Krav

Vi söker nu nya arbetskamrater till olika kunder runt om Stockholm och främst till den norra sidan.

Viktiga egenskaper är att du har en hög arbetsmoral, ett strukturerat arbetssätt, är arbetsvillig, initiativtagande och stresstålig.
Du skall ha lätt för att följa instruktioner, vara flexibel och inte vara rädd för att ta i och hålla ett högt tempo när du arbetar.

Det är viktigt att du har god fysik, är noggrann, lättlärd och har lätt för att komma in i nya grupper av människor.

Du ska vara noggrann med tider och ha ett engagemang för dina arbetsuppgifter. 

Ingen tidigare erfarenhet av liknande arbete krävs men är meriterande

Alla tjänster är på heltid.

För att du ska kunna utföra arbetet krävs att du talar, skriver och läser svenska flytande.

Vi söker ett antal personer och vi kommer att hålla intervjuer löpande!

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Koordinator inom Supply Chain Management
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Business Development
  • Distribution - Shipping
  • Finance

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammans med Veddesta Distribution, Veddesta Transport och Multi Logistik.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu för vår uppdragsgivares räkning en koordinator inom Supply Chain Management för omgående tillsättning, uppdraget är på ett år med stor möjlighet till förlängning. 
Uppdragsgivaren är ett världsomspännande företag inom hemelektronikbranschen med nordiskt huvudkontor i Kista Science City.

Krav

Som SCM Koordinator ansvarar du för produkttillförseln från kundens fabriker till den nordiska marknaden. Du ska ha koll på prognoser så att kundens återförsäljare kan möta efterfrågan, du ska ha koll på inköp och koordinering av information mellan nordiska kontoren/återförsäljare och HQ/fabriker och andra funktioner inom kundens säljorganisation.

I dina dagliga arbetsuppgifter ingår:       

  • Responsible for inputting and updating AP2 Forecast considering market, supply situation and channel PSI with reference of Sales Order, AP1 Forecast.
  • Be aware of new model introduction schedule and channel model selection
  • In cope with PM, manage EOL process
  • Responsible for purchasing (right quantity, right timing, and right price)
  • Contact HQ and factories to solve shortage or excessive supply situation
  • Give supply information to Sales and Indoor Sales (AP1) in case of
  • Analyze and report customers’ sell-out, channel inventory and WOS.
  • Correspond to HQ (ex. Reporting weekly sales discrepancy, demand updated status, Coordination of daily operational issues)
  • Control of weekly / Monthly sales progress in cope with Indoor sales, Sales, and Logistics.
  • Analyze the reason of low AP2,SCI forecast accuracy
  • Coordinate for aging stock clearance
  • Collect and analyze data for decisions related to safety stock and min/max levels

 Krav:

Examen inom lämpligt område (Business Admin, Commerce, Industriak Engineering, Logistics eller liknande)
1-3 års erfarenhet från arbete inom relevant område.
Erfarenhet från arbete i MS Office, speciellt av Excel och Excel. 

Kompetenser:

Förmåga att arbete med tidskänsliga deadlines
Förmåga att analysera data och översätta detta i aktionsplaner
Mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både verbala och skriftliga


Anställningen blir hos oss på Bemanningsstyrkan med placering hos vår kund i Kista Science City.

Vi erbjuder dig ett arbete i en dynamisk miljö där du får stora möjigheter att utvecklas om du har den ambitionen. Du får en engagerad och närvarande konsultchef som finns på plats hos kunden varje vecka. 

Tjänsten ska tillsättas omgående och den är till en början tidsbestämd till ett år men med mycket stor chans till förlängning.
Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden är slut. 

Skicka in ditt cv tillsammans med ett löneanspråk, information om när du kan börja samt om du har någon längre ledighet planerad de närmaste sex månaderna. 

Varmt välkommen med din ansökan och på återhörande!

/ Therese Barvell Rappel, Bemanningsstyrkan

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Orderadministratör/kundtjänst
Stockholm - Rosersberg
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Deltid
Ort: Rosersberg,  Stockholm
Område:
  • Customer Service

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

 

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

 

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

 

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

 

Vi söker nu en Orderadministratör kundservice till vår uppdragsgivare i Norrviken.

 

Tjänsten är till en början en deltidsanställning på 75% med chans till en heltidsanställning. Du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare.

Krav

Arbetsuppgifterna består bland annat av ordermottagning, hantera beställningar, kundsupport. Kolla lagerstatus med in- och ut leveranser, samt reklamationer och returer.

Du som söker ska vara stresstålig, noggrann, självgående och kunna prata flytande svenska och engelska, tyska är meriterande. En annan viktig egenskap som eftersöks är att vara villig att lära sig nytt. Vi söker en person som har arbetat administrativt och har god datavana, gärna med kunskaper inom kundtjänst. 

 Viktigt att du har en trevlig och bra telefonröst. 

Du ska ha erfarenhet av någon av nedanstående punkter:

-  Order administration

-  Kundtjänst 

-  Lagervana

-  Kundsupport 

 

Ledord som bör passa in på dig.

Flexibel

Framåt

Positiv

Stresstålig

God samarbetsvilja 

Lösningsorienterad

Noggrann 

 

Lön - månadslön

 

Varaktighet - start så snart som möjligt och tillsvidare med en provanställning i 6 mån.

 

Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer intervjuer att hållas löpande.

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Orderadministratör
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Business Development
  • Distribution - Shipping
  • Finance

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen. 

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu en orderadministratör till vår uppdragsgivare i Kista, uppdragsgivaren är ett världsledande företag inom elektronikbranschen med över 280,000 anställda världen över.

Tjänsten är ett uppdrag på ett år med stor möjlighet till förlängning Du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare.

Krav

Arbetsuppgifterna består bland annat av ordermottagning, skapa forecast för försäljning, orderratio mot forecast, koordinera transporter samt säljstöd för företagets egna säljare. 

Du som söker ska vara stresstålig, noggrann, självgående och kunna prata flytande svenska och engelska. En annan viktig egenskap som eftersöks är att vara villig att lära sig nytt. Vi söker en person som har arbetat administrativt och har god datavana, gärna med kunskaper inom försäljning och logistik.

För att vara aktuell för den här tjänsten måste du vara en mycket van användare av SAP och Excel.

Du kommer att arbeta mot storkunder så erfarenhet av detta är mycket meriterande!

 Du ska ha erfarenhet av minst en av nedstående punkter:

-                           Order administration

-                           SCM

-                           Logistik

-                           Sales Planning

-                           Inköp

 

Ledord som bör passa in på dig.

Rapp

Framåt

Positiv

Flexibel - gillar förändringar och att det går snabbt

Gillar högt tryck

Lätt för system

Lösningsorienterad

 
Vi erbjuder månadslön, friskvårdsbidrag och allt annat som finns i vårt kollektivavtal. Vidare så får du en engageras konsultchef som finns på plats hos kunden flera gånger i veckan.

 

Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer intervjuer att hållas löpande och i din ansökan vill vi ha information om löneanspråk, möjligt startdatum samt om du har någon längre inplanerad semester de närmaste sex månaderna. 

Varmt välkommen med din ansökan!

/ Therese Barvell Rappel, Bemanningsstyrkan

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.