Hitta jobbet för dig

Nedan hittar du jobb vi söker personal till. Vill du bli vår nästa medarbetare?

Orderadministratör
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Admin - Clerical
  • Distribution - Shipping
  • Sales

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen. 

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi. 

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu orderadministratörer till en av våra uppdragsgivare i Kista. Uppdragsgivaren är ett världsledande företag inom elektronikbranschen med över 280,000 anställda världen över. 

Uppdraget är till en början på tolv månader men för rätt person så kan detta bli tillsvidareanställning. Anställningen blir hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare.

Krav

Arbetsuppgifterna består bland annat av ordermottagning, skapa forecast för försäljning, orderratio mot forecast, koordinera transporter samt säljstöd för företagets egna säljare. 

Du kommer att arbeta bland annat i SAP så erfarenhet av detta är meriterande. Du ska ha vana av att arbeta i Officepaketet och då speciellt av Excel. 

Du som söker ska vara stresstålig, noggrann, självgående och kunna prata flytande svenska och engelska. En annan viktig egenskap som eftersöks är att vara villig att lära sig nytt. Vi söker en person som har arbetat administrativt och har god datavana, gärna med kunskaper inom försäljning och logistik, 

Du ska ha erfarenhet av minst två av nedstående punkter:
-                           Orderadministration
-                           SCM
-                           Logistik
-                           Sales Planning
-                           Inköp

Ledord som bör passa in på dig:
Rapp
Framåt
Positiv
Flexibel - gillar förändringar och att det går snabbt
Gillar högt tryck
Lätt för system
Lösningsorienterad

Lön - månadslön
Varaktighet - start så snart som möjligt och för rätt person blir det en tillsvidaretjänst. 
Arbetstider är måndag-fredag 8.00-17.00 med lite kortare arbetstid under sommarmånaderna. 
 

Bemanningsstyrkan kan erbjuda dig en fräsch arbetsplats med trevliga kollegor, fast  månadslön, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef. 

Tjänsten ska tillsättas omgående så tveka att skicka in din ansökan, skriv också i ansökan möjligt startdatum samt ett löneanspråk. 

På återhörande! / Therese Barvell Rappel, ansvarig konsultchef

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Kundtjänst
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Admin - Clerical
  • Customer Service
  • Sales

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Krav

Uppdragsgivaren är en ledande tillverkare av produkter inom andningsvård med ca 3000 anställda globalt, i Sverige arbetar man främst mot den svensk/danska marknaden. Produkterna används bland annat inom ambulans-, intensiv- och akutsjukvård och på anestesiavdelningar.

Vi söker nu en sales support för ett vikariat på ca 12 månader. 
För rätt person kan detta bli en tillsvidareanställning direkt hos uppdragsgivaren efter vikariatets slut. 

Som sales support utgör du en del av företagets kundserviceteam som tillsammans tillhandahåller service och support till företagets kunder via mail och telefon. Dina primära arbetsuppgifter är orderläggning, inköp, produkt- och leveransförfrågningar samt fakturering. Rollen fungerar koordinerande mellan flera parallella kontaktytor internt såsom lager, leverans och säljavdelning. Du ingår i ett team på totalt fyra personer.

 

Vi söker dig som 

  • Har ett driv, är strukturerad och ansvarstagande
  • Har erfarenhet att arbeta med kundservice
  • Har en god dator- och systemvana samt har goda kunskaper i Officepaketet
  • Behärskar svenska och engelska flytande
  • Minst har en gymnasieexamen

 Det är meriterande om du 

  • Har erfarenhet från affärssystemet Monitor
  • Har arbetat med kundservice i en koordinerande funktion mellan lager, inköp och sälj
  • Har kunskap i andra skandinaviska språk
  • Har någon form av vårdrelaterad erfarenhet eller kompetens 

Vi söker dig som brinner för att ge kundservice och att vara behjälplig internt. Som person är du kommunikativ och trivs med sociala kontaktytor i ditt arbete. Du trivs i en miljö där du får möjlighet att arbeta självständigt och har ett engagemang som återfinns i din förmåga att driva ditt eget arbete framåt.

 Vad kan vi erbjuda dig? 

En arbetsplats där det händer mycket och där vi gör allt för att våra kunder skall vara nöjda med vårt utbud och service. Du får vara delaktig och bidragande i ett team som värnar om varandra och vår gemensamma utvecklig i att bli ännu bättre på det vi gör.

Vi söker en engagerad medarbetare för ett föräldravikariat i ca 12 månader och beroende av företagets utveckling finns möjlighet till fast anställning efter vikariatets utgång.

Arbetstiden är dagtid måndag-fredag och du kommer sitta i kundens lokaler i Danderyd. 

Bemanningsstyrkan erbjuder dig en trygg anställning med fast månadslön, en engagerad konsultchef och friskvårdsbidrag. 
Bemanningsstyrkan är medlemmar i Almega/Bemanningsföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och vi är också medlemmar i Svenskt Näringsliv. 

Varmt välkommen med din ansökan!
Vi ser gärna att den innehåller information om vilket datum du kan börja, ett löneanspråk samt information om du har någon längre ledighet inplanerad de närmaste sex månaderna. 

Eftersom tjänsten ska tillsättas omgående så kommer vi att titta på ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden är slut. 

På återhörande! /

Therese, konsultchef Bemanningsstyrkan

 

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Claims Analyst
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Accounting
  • Business Development

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett mellanstort företag som främst arbetar med rekrytering, hyrköp och bemanning. Vi har kunder inom många olika branscher och vi vet att vi är väldigt duktiga på att matcha rätt person till rätt tjänst och rätt kund!
Vi har självklart kollektivavtal och är även medlemmar i Svenskt Näringsliv. 
Vi ingår i koncernen VeddestaGruppen AB där våra syskonbolag har verksamheter inom 3PL, Transport, tekniska lösning och support. 

Nu har vi ett nytt spännande uppdrag hos en av våra största kunder på tjänstemannasidan:

Our customer is looking for a Claim Analyst to join their Business Support/Finance team. As Claim Analyst your focus is to verify, analyze and compensate the customers customer claims of price protections, sales allowance spot, bonuses, marketing support and other discrepancies against customer agreements. The customers are large retail chains and other resellers. You will be working in our customers office in Kista Science City and the role includes travel in the Nordic region.

 
Responsibilities: 

  • Verify, analyze and compensate customer claims of price protections, sales allowance spot, bonuses, marketing support and other discrepancies.
  • Analyze and administrate the process from customer contract to compensation by considering contractual terms, order history, sales volume and old/new price lists in accordance with company guidelines.
  • Optimize lead time from claim to compensation.
  • Maintain accrual structure for turn lver based conditions
  • Decide on and implement actions to improve accruals accuracy  fotr turn over based conditions
  • Analyze, identify and implement process improvements within above specified areas by sales divisions and customer
  • Analyze accruals, balance reports, KPI reports and sales data (sell-in and sell-out)
  • Communicate condition reference numbers to colleagues in sales and to customers, in order to provide correct invoice references
  • Develop and maintain good customer relations (contacts are mainly handled via e-mail and phone) and pro-actively drive improvement of claim process with customers

Krav

Suitable background: 

  • University degree
  • Excellent communication spoken and written skills in Swedish as well as English
  • Finance and/or accounting work experience (Accounts Payable, Accounts Receivable, Finance or eqvivalent minimum 2 years)
  • ERP experience, preferably from SAP (Finance and/or Accounting minimum 2 years)
  • SAP FI end preferably sales flow
  • Analytical experience

Skills

  • Experience in Office package, mainly Excel in advanced level 
  • Sales deduction system knowledge (advantage)
  • Knowledge in other Nordic Language (advantage)
  • Common accounting principles (high level)

Personal attributes

  • High ivolvement
  • Speed and endurance in operational work
  • Team spirit
  • Able tp prioritize and handle peaks in volume
  • Able to handle and analyze numbers and data
  • Able to identify opportunities for improvement and suitable solutions
  • Able to driva through implementation of changes
  • Service minded but with ability to say no if needed
  • Innovative, open to changes

In the role, it is important that you are structured; customer focused and has a short learning curve. Our customer is a dynamic company in a fast moving industry, there are many opportunities to grow and develop! In order to enjoy working with our customer you must be a person who appreciates tempo, change and to take own initiatives.

Vi ser gärna en mer senior person till denna tjänst, du får gärna vara systemvetare då det är mycket arbete som ska utföras i kundens system och med deras processer.

Anställningen blir hos oss på Bemanningsstyrkan med placering hos kunden i Kista Science City. 
Det är en heltidstjänst med månadslön, arbetstid måndag-fredag 8-17.
För rätt person så blir det en tillsvidaretjänst med stor möjlighet till anställning hos kunden och även avancemang inom kundens organisation. 

Vi på Bemanningsstyrkan kan erbjuda dig en trygg anställning enligt vårt kollektivavta med Unionen via Almega. Vi är medlemmar i Svenskt Näringsliv, har självklart alla försäkringar som en arbetsgivare ska ha och vi erbjuder friskvårdsbidrag och en dedikerad och engagerad konsultchef som finns till hands varje vecka på din arbetsplats. 

Start omgående så tveka inte att skicka in din ansökan!

Varmt välkommen med din ansökan!

/ Therese Barvell Rappel, Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Consumer Experience Lead
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Business Development
  • Information Technology
  • Marketing

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

KPI´s:

  • Increase Brand Desire (Most preferred brand, Proud to own)
  • Increase Premium Market value share
  • Key drivers for our customers website, Social Media, Event and/or CRM

PURPOSE OF THE JOB:

Support development and execute key activities of the Nordic Marketing Activity Plan for product launches and always-on communication, to establish Our customer as the most innovative brand in the Nordic market and increase consumer demand for HA (Home Appliances) products across Sweden, Denmark, Norway and Finland.

Execution of activities across key consumer touchpoints such as Our customers website, Social Media and CRM platforms as well as consumer events. Selective asset production and adaptation. The execution scope covers all four Nordic markets.

Development and maintenance of Nordic Social Media and CRM calendar, securing effective always-on and cross-category communication while synchronizing with and supporting product launch programs.

Facilitate continuous activity follow-up and digital learning to re-apply in the category team’s work.

JOB SCOPE                        

  • Supporting Category Marketing Managers in developing and executing the Nordic Marketing Activity Plan for product launch and always-on communication for the Nordic markets.
  • Developing and maintaining Always-on Calendar for Our customer owned channels across the Nordic markets, including Our customers website, Social Media (e.g. Facebook, Instagram, Twitter, YouTube) and CRM in collaboration with agencies and the category team. The calendar needs to be synchronized to fully support product launch programs and brand building initiatives, and coordinated to facilitate both cross-category and category-specific communication through each Our customer channel. It should build on consumer insights and content marketing best practices.
  • Execution of marketing activities and assets across consumer touchpoints with a focus on Our customer owned channels. Includes successfully deploying and maintaining Discover pages, product pages and traffic drivers on Our customers website; pushing effective and timely Social Media posts; leading CRM newsletter production and delivery; and project-managing consumer events. Much of this s/he executes with the support of agencies, while e.g. for Our customers website it may also include selective asset production or adaptation.

  • Planning, developing and adapting creatives to support and reinforce aspirational and emotional brand perception

  • Supporting Category Marketing Managers and indirectly Customer Marketing Managers by adapting website, social media and CRM assets for inclusion in channel communication toolkits as needed.

  • Briefing and project management of creative, digital, community management and action marketing agencies within our customers network. Together with agencies finding and maintaining a suitable and consistent brand tonality and product messaging across consumer touchpoints.

  • Follow up and evaluate activities on e.g. Our customers website, Social Media, CRM and event on a regular basis. Especially via digital KPI dashboards provided by digital platform colleagues to secure effective and efficient always-on and campaign communication in owned channels. Continuously improve digital learning for the whole category team to apply in future communication.

Krav

QUALIFICATIONS REQUIRED:

(Education & courses etc.)

  • University degree, preferably with a major in Marketing
  • Project Management excellence
  • Ability to identify and apply Consumer Insights and Content Marketing best practices
  • Analytical skills – including for turning digital marketing statistics into simple, effective and actionable guidance
  • Experience from managing the digital consumer experience
  • Application/IT skills – Adobe Photoshop/Dreamweaver, experienced in CMS- platforms, SEO/SEM and basic HTML coding are strong merits
  • MS Office, mainly Excel, PPT
  • Fluent in at least one Nordic language, plus English
  • Understanding mechanics on how to build strong emotional and aspirational brands
  • Independent and self-managing  – identifying and proposing solutions to challenges/opportunities

EXPERIENCE, SKILLS & ATTRIBUTES:

  • Experience from leading FMCG or Consumer Electronics/Telecom company is a merit
  • Experience of briefing/managing creative agencies and executing digital consumer campaigns are merits
  • Experience from a Nordic matrix organization is a merit
  • Excellent presentation skills is a merit
  • Results & performance driven
  • Structured with an ability to manage multiple priorities and short deadlines
  • Creativity in problem-solving and marketing
  • Mindset of using functionality and system as a sales supporting tool
  • Take own initiatives and drive implementation
  • Strong collaboration skills and inter-culturally savvy
  • Big picture with attention to detail
  • A doer with a can-do attitude and flexibility

 

Bemanningsstyrkan är ett väletablerat företag inom bemanning och rekrytering, vi ingår i koncernen VeddestaGruppen AB. 
Vi har varit verksamma sedan 2009, är självklart auktoriserade vilket innebär att vi har kollektivavtal och att vi varje år granskas för att säkerställa att vi uppfyller de krav som svensk lag ställer på oss som arbetsgivare.

Vi sitter i egna lokaler i Rosersbergs industriområde och vår framgångsfaktor är våra duktiga konsulter och våra engagerade konsultchefer. 
Tillsammans är vi ca 300 personer som varje dag hjälper våra kunder att nå sina mål!

Rollen som Consumer Experience Lead är en digital marknadsföringstjänst där konsulten kommer fokusera på området vitvaror.

Placeringen kommer att vara i vår kunds lokaler i Kista Science City med närhet både till pendeltåg, tunnelbana och Kista Centrum.

Personen vi söker skall ha erfarenhet från digital marknadsföring och gärna suttit i liknande roll hos liknande bolag. Personen behöver vara driven och kunna hantera många parallella uppgifter då det är mycket som händer samtidigt. Erfarenhet av projektledning och vara flexibel i sin person är av största vikt samtidigt som man behöver vara analytisk.  Rollen innebär stort ansvar.  Personen man söker kan vara relativt junior med något års erfarenhet och har möjlighet att lära och utvecklas mycket på plats hos vår kund.

 

Vänligen notera att språkkravet är flytande engelska samt att du är flytande i ytterligare ett nordiskt språk.

Teamet som du ska arbeta i består av 12 personer och är relativt ungt även om det finns några seniora personer kompetensmässigt. Det är viktigt att man kan ta för sig och vår kund ser en flexibel och extrovert person för att passa in i gruppen. Personen som har rollen idag går över på en ny tjänst inom gruppen så stöttning finns.

 

Start: 1 maj (gärna tidigare)

Omfattning: 1 år med ev förlängning

 

Vi erbjuder en heltidsanställning med fast månadslön, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som finns på plats två dagar i veckan hos kunden. 

Dessutom får du ca 30 kollegor som också arbetar för Bemanningsstyrkan hos kunden. 

 

Vi ser fram emot din ansökan och intervjuer kommer att hållas löpande!

Varmt välkommen! /

 

Therese Barvell Rappel, Konsultchef Bemanningsstyrkan

 

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Nordisktalande talanger
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Admin - Clerical
  • Customer Service
  • Sales

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik med över 280 000 anställda världen över.
Vi söker nu fyra tjänster där alla är inriktade mot B2B och B2C:
En norsk B2B-agent, två finska B2B-agenter, en nordisktalande säljsupport agent.

Arbetsbeskrivning:

Som nordisktalande säljsupport agent kommer du att arbeta med frågor om produkter/inköp, merförsäljning samt kundservice mot vår kunds E-handelskunder. Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon och du ska verka för att kunderna får en så positiv upplevelse av sitt inköp som möjligt. Du kommer också att få hjälpa till i B2B-supporten och även med enklare reklamationshantering/kundvård på vår Voice of Customer-avdelning. B2B-supporten möter kunder i ärenden och frågor som rör tekniska problem kring produkter, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Tjänsten innebär mycket återkommande kontakt med olika företag vilket gör att det är viktigt att kunna bygga relationer med kunder. Tjänsten innebär även kontakt med andra avdelningar på företaget för att kunna lösa frågor som kommer in från kunder.

I rollen Finskspråkig och norskspråkig B2B agent så är ditt ansvar att möta kunder i ärenden och frågor som rör tekniska problem kring produkter, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Tjänsten innebär mycket återkommande kontakt med olika företag vilket gör att det är viktigt att kunna bygga relationer med kunder. Tjänsten innebär även kontakt med andra avdelningar på företaget för att kunna lösa frågor som kommer in från kunder.

Utöver rena supportuppgifter så förekommer också andra administrativa uppgifter t.ex. ringa upp kunder för att följa upp serviceärenden m.m. Du kommer också att få vara en del i uppstarten av en ny avdelning som ska arbeta med support till E-handelskunder. Här ska du tillsammans med andra agenter från de nordiska länderna se till att starta upp och sätta upp arbetet för den nya avdelningen tillsammans med vår kund. 

Krav

Grundläggande krav för tjänsterna:

  • Kunskap i något av dem nordiska språken finska, norska, danska.
  • Flytande kunskaper i svenska samt engelska då det är vår kunds koncernspråk.

Önskvärda kvalifikationer:

  • Serviceinriktad
  • Ett starkt IT och teknik intresse
  • Erfarenhet av kundkontakter i olika kanaler
  • Noggrann och strukturerad
  • Mycket god kommunikativ förmåga
  • Snabbt sätta dig in i nya uppgifter
  • Stresstålig
  • Empatisk och lyhörd

Arbetsplatsen för alla fyra tjänster ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.

Tjänsterna ska tillsättas omgående och vi håller därför intervjuer löpande, så välkommen med din ansökan så snart som möjligt. I den vill vi att det framgår vilken av tjänsterna du söker, när du skulle kunna starta arbeta för oss, ett löneanspråk samt information om du har någon längre planerad ledighet de närmaste sex månaderna. 

Bemanningsstyrkan är medlem i Almega och Svenskt Näringsliv och kollektivavtalet har vi med Unionen. Vårt huvudkontor ligger strax norr om Stockholm i Rosersbergs industriområde, vi har ungefär 300 anställda ute hos våra kunder varje dag. 

Anställningen blir hos oss på Bemanningsstyrkan, det börjar med en 6 månaders visstidsanställning som sedan övergår till en tillsvidareanställning, om inget oförutsett inträffar. Vi erbjuder dig en trygg anställning med fast månadslön, friskvårdsbidrag, en attraktiv arbetsplats, en engagerad arbetsledare och en närvarande konsultchef.

Välkommen med din ansökan vi ser fram emot att träffa just Dig!

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Säljkoordinator
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Business Development
  • Sales

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett väletablerat företag inom bemanning och rekrytering. Vi har varit verksamma sedan 2009 och har idag ca 300 anställda som varje dag hjälper våra kunder i deras dagliga arbete.
Vi är medlemmar I Almega/Bemanningsföretagen och Svenskt Näringsliv, självklart har vi kollektivavtal.

 

I tjänsten som Säljkoordinator ska du vara First Line-support, huvudadministratör och länk mellan de nordiska funktionerna och de lokala säljkontoren när det gäller processer, system och  försäljningar. 

Du ska administrera SAP inom de områden säljarbetet berör. Du ska stötta och utbilda andra i säljorganisationen inom SAP.

Du ska stötta de lokala kontona och vissa nordiska konton med: 
- att hantera kampanjer/PP/Eos
- uppdatera/hantera Musqot planeringssystem
- hantera Free of Charge-ordrar
- administrera projekt/förslag

Du ska se till att planeringen av marknadsföringsinvesteringar är uppdaterad, ha en proaktiv inställning till planering inom ditt ansvarsområde.

Öppna ärende/EOs
-Följa upp gamla villkor
- Följa upp gamla EOs/PPs

Du ska hantera och kunna hjälpa användare av leverantörssystem.

Administrera alla kundkontrakt.
Kunskap i om processer rörande kontrakt och riktlinjer
Vara en länk mellan de olika säljfunktionerna och det nordiska huvudkontoret

GSCM
- Lokal huvudanvändare av GSCM

Krav

Kvalifikationer:
Du bör ha en utbildning inom praktisk säljsupport eller liknande. 
Du ska vara en avancerad användare av PowerPoint och Excel, i vilket du ska kunna hantera Pivottabeller m.m.
Både svenska och engelska ska du använda utan problem, både i tal och skrift. (Excellent)

Erfarenheter:
Minst två års arbete med liknande arbete inom avancerad process och systemfokuserad säljsupport.

Erfarenhet från SAP eller annat ERP-system är önskvärt.
Erfarenhet från arbete i CRM-system är önskvärt.
Erfarenhet från att arbeta med att analysera säljstatistik i excel eller annat affärssystem är önskvärt.

Färdigheter och egenskaper:
Du ser till att du har bra kännedom om kunder, marknader och produkter.
Du har bra analytiska kunskaper, hanterar system och processer till din fördel.
Du är arbetsam och passionerad i ditt arbete, du är serviceinriktad men har också skinn på näsan och kan säga nej om det behövs. 
Du är pedagogisk och har tålamod, har stor social kompetens och tycker om att nätverka i alla kretsar. Du ser både detaljer och "the big Picture" och klarar av att hålla ett högt tempo när det behövs men också att jobba mot målen under lugnare perioder. 
Du ska också kunna prioritera och hantera arbetstoppar och samtidigt se möjligheter till förbättringar och passande lösningar. Lösningarna ska du också kunna driva igenom, ensam eller tillsammans med kollegor. 

Bemanningsstyrkan erbjuder heltidsarbete, fast månadslön, friskvårdsbidrag samt en engagerad konsultchef som finns på plats hos kunden flera gånger per vecka. Du får också ett 30-tal arbetskamrater från Bemanningsstyrkan på plats hos kunden.... 

 

Tjänsten ska tillsättas från och med 1 maj, vi kommer att starta med intervjuer under vecka 13 och dessa kommer sedan att hållas löpande.

 

Skicka in ditt cv och ett personligt brev, jag vill gärna att det i ditt brev framgår vad du har för löneanspråk samt om du har någon längre ledighet inplanerad de närmaste sex månaderna.

 

Jag ser fram emot din ansökan!

/ Therese, Bemanningsstyrkan

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Säljkoordinator
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Business Development
  • Sales

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett väletablerat företag inom bemanning och rekrytering. Vi har varit verksamma sedan 2009 och har idag ca 300 anställda som varje dag hjälper våra kunder i deras dagliga arbete.
Vi är medlemmar I Almega/Bemanningsföretagen och Svenskt Näringsliv, självklart har vi kollektivavtal.

 

I tjänsten som Säljkoordinator ska du vara First Line-support, huvudadministratör och länk mellan de nordiska funktionerna och de lokala säljkontoren när det gäller processer, system och  försäljningar. 

Du ska administrera SAP inom de områden säljarbetet berör. Du ska stötta och utbilda andra i säljorganisationen inom SAP.

Du ska stötta de lokala kontona och vissa nordiska konton med: 
- att hantera kampanjer/PP/Eos
- uppdatera/hantera Musqot planeringssystem
- hantera Free of Charge-ordrar
- administrera projekt/förslag

Du ska se till att planeringen av marknadsföringsinvesteringar är uppdaterad, ha en proaktiv inställning till planering inom ditt ansvarsområde.

Öppna ärende/EOs
-Följa upp gamla villkor
- Följa upp gamla EOs/PPs

Du ska hantera och kunna hjälpa användare av leverantörssystem.

Administrera alla kundkontrakt.
Kunskap i om processer rörande kontrakt och riktlinjer
Vara en länk mellan de olika säljfunktionerna och det nordiska huvudkontoret

GSCM
- Lokal huvudanvändare av GSCM

Krav

Kvalifikationer:
Du bör ha en utbildning inom praktisk säljsupport eller liknande. 
Du ska vara en avancerad användare av PowerPoint och Excel, i vilket du ska kunna hantera Pivottabeller m.m.
Både svenska och engelska ska du använda utan problem, både i tal och skrift. (Excellent)

Erfarenheter:
Minst två års arbete med liknande arbete inom avancerad process och systemfokuserad säljsupport.

Erfarenhet från SAP eller annat ERP-system är önskvärt.
Erfarenhet från arbete i CRM-system är önskvärt.
Erfarenhet från att arbeta med att analysera säljstatistik i excel eller annat affärssystem är önskvärt.

Färdigheter och egenskaper:
Du ser till att du har bra kännedom om kunder, marknader och produkter.
Du har bra analytiska kunskaper, hanterar system och processer till din fördel.
Du är arbetsam och passionerad i ditt arbete, du är serviceinriktad men har också skinn på näsan och kan säga nej om det behövs. 
Du är pedagogisk och har tålamod, har stor social kompetens och tycker om att nätverka i alla kretsar. Du ser både detaljer och "the big Picture" och klarar av att hålla ett högt tempo när det behövs men också att jobba mot målen under lugnare perioder. 
Du ska också kunna prioritera och hantera arbetstoppar och samtidigt se möjligheter till förbättringar och passande lösningar. Lösningarna ska du också kunna driva igenom, ensam eller tillsammans med kollegor. 

Bemanningsstyrkan erbjuder heltidsarbete, fast månadslön, friskvårdsbidrag samt en engagerad konsultchef som finns på plats hos kunden flera gånger per vecka. Du får också ett 30-tal arbetskamrater från Bemanningsstyrkan på plats hos kunden.... 

 

Tjänsten ska tillsättas från och med 1 maj, vi kommer att starta med intervjuer under vecka 13 och dessa kommer sedan att hållas löpande.

 

Skicka in ditt cv och ett personligt brev, jag vill gärna att det i ditt brev framgår vad du har för löneanspråk samt om du har någon längre ledighet inplanerad de närmaste sex månaderna.

 

Jag ser fram emot din ansökan!

/ Therese, Bemanningsstyrkan

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Logistikkoordinator
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Distribution - Shipping

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB är ett väletablerat bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 2009. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen AB och tillsammans är vi 350 personer som dagligen arbetar för att hjälpa våra kunder i deras dagliga arbete. 

Bemanningsstyrkan har kollektivavtal och är medlem i Almega och i Svenskt Näringsliv.

Vi söker nu för kunds räkning en logistikkoordinator med några års erfarenhet av arbete inom logistiksektorn. TJänsten är ett vikariat för en person som ska vara föräldraledig, start 1 juni 2018 och som det ser ut nu minst ett år men i dagsläget är det lite oklart med slutdatum.
Arbetsplatsen ligger i Kista Science City och kunden är ett multinationellt företag inom hemelektronikbranschen. Du kommer att sitta på det nordiska huvudkontoret och ingå i en liten grupp personer där man arbetar nära varandra. 

Som logistikkoordinator är du ansvarig för outbound deliveries inom den nordiska regionen. Du ska se till att leveranserna sker på tid och kostnadseffektivt enligt satta KPI:er och att både interna och externa kunder är nöjda leveranstider samt att kundernas kontakt med logistikavdelningen flyter på smidigt. 

Krav

Du kommer att ha daglig kontakt med lager, supply chain management, orderadministratörer, återförsäljare och tredjepartslogistik-partners.

Du ser till att man använder korrekta transportmedel, förebygger och löser uppkomna problem samt arbetar för att förbättra processer. 

Du ska jobba för att uppfylla kundernas önskemål, analysera och rapportera uppkomna händelser som kan leda till processförbättringar.

I arbetet ingår att övervaka leveranser, ha kontroll på IOD:s, kunna gradera leveranser utifrån kund och produkter. 
Du ska hantera lagertillgångar samt delta i projekt rörande nya produkter och lösningar. 

Profil:
För den här rollen söker vi en professionell person med goda kommunikationsfärdigheter och kulturell medvetenhet. Du ska vara flexibel, mål- och serviceinriktad samt välorganiserad. 

Stor vikt kommer att läggas vid din sociala kompetens och hur man passar in med kollegorna.

Krav:
Universitetsexamen eller liknande arbetslivserfarenhet
1-3 års arbetslivserfarenhet inom logistiksektorn
Starka analytiska färdigheter
Flytande engelska och svenska i både tal och skrift
Du behöver var en mycket duktig användare av Excel "above average"

Om beskrivningen ovan passar in på dig och du har ambitionen att arbeta på ett av de snabbast växande företagen i världen så ansök omgående. 

Bemanningsstyrkan erbjuder fast månadslön, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som finns på plats hos kunden flera gånger per vecka. 

Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kommer att tillsättas snarast men med arbetsstart 1 juni 2018.

Varmt välkommen med din ansökan! /

Therese Barvell Rappel, Bemanningsstyrkan

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Truckförare Helgjobb
Stockholm - Märsta
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Deltid
Ort: Märsta,  Stockholm
Område:
  • Distribution - Shipping

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Truckförare med erfarenhet inom höglyftande truck, plocktruck eller ledstaplare

 Det går bra för oss på Bemanningsstyrkan och personalbehovet ute hos våra kunder är stort. Vi söker just nu därför ett 20-tal truckförare med erfarenhet inom exempelvis skjutstativ, höglyftande truck (plocktruck) och ledstaplare.

Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Tillsammans strävar vi alltid efter att vara bemanningsbranschens mesta och bästa leverantör

 

Krav

Vi tror att du som söker passar in på följande profil:

  • Truckvana som skjutstativ, höglyftande truck (plocktruck) & ledstaplare (Väldigt meriterande)
  • Positiv inställning och är inte rädd för att ta i när det behövs
  • Svenska, samt grundläggande kunskaper Engelska.

Vi tror vidare att du har en hög arbetsmoral, ett strukturerat arbetssätt, är arbetsvillig, initiativtagande och stresstålig. Du har lätt för att följa instruktioner, är flexibel och inte rädd för att ta i och hålla ett högt tempo när du arbetar.

Det är viktigt att du har god fysik, noggrann, lättlärd och har lätt för att komma in i nya grupper av människor.

Att arbeta som uthyrd konsult hos oss på Bemanningsstyrkan:
Det som driver oss på Bemanningsstyrkan är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift.

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet.

Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer.

Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan.

Är det dig vi söker?
Ansök redan idag genom att klicka på ”Ansök Nu”. Tjänsterna tillsätts löpande.

Välkommen till oss på Bemanningsstyrkan! 

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Sommarjobb
Stockholm - Rosersberg
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Rosersberg,  Stockholm
Område:
  • Distribution - Shipping

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Just nu förbereder vi oss för sommaren då vi har ett antal tjänster att tillsätta då behovet hos våra kunder ökar under sommaren.

Arbetsuppgifterna kommer att bestå av att bla plocka och packa order hos våra kunder tillsammans med vår personal och med kundens egna personal.

Krav

Vill du arbeta hos oss i sommar?

Vi kan erbjuda varierande arbete på olika arbetsplatser, de flesta lokaliserade i norra Stockholm.
De vanligaste arbetsuppgifterna är orderplock, packning av ordrar samt sedvanligt lagerarbete.

Vi kommer att ha en del uppdrag tillgängliga för skolungdomar nu i sommar, uppdragsperioderna kommer att variera mellan tre och åtta veckor.

Registrera dina uppgifter via ansök, bifoga också ett CV med bild och ett personligt brev.

I ditt CV vill vi att du uppger eventuellt tidigare arbetsplatser med en kort beskrivning av dina arbetsuppgifter,  Vilken skola du går på och vilket program du studerar.

Vi vill också att du uppger vilka veckor som du vill arbeta.

Senast den 30 april vill ha in din ansökan inför sommaren, vi kommer sedan att kalla intressanta sökande till informationsmöten under maj och juni månad

 

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Lagerarbetare/Tekniker med IT-intresse till kund i Täby.
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid / Deltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Information Technology

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu lagerarbetare med IT-intresse till ett växande företag i Täby.

Kunden är marknadsledande inom återanvändning och livscykelhantering av datorer, mobiler och andra IT-produkter och hjälper organisationer över hela Europa att stärka sitt hållbarhetsarbete. Dem köper använd IT-utrustning från organisationer, dataraderar hårddiskar, testar och förbättrar produkterna och ser till att de kommer till nytta igen.

Du kommer att ingå i ett erfaret team och har goda möjligheter att utvecklas inom företaget.

Arbetsplatsen ligger i Täby, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Täby Centrum.

Krav

Viktiga egenskaper är att du har en hög arbetsmoral, ett strukturerat arbetssätt, är arbetsvillig, initiativtagande och stresstålig.
Du skall ha lätt för att följa instruktioner, vara flexibel och inte rädd för att ta i och hålla ett högt tempo när du arbetar.

Det är viktigt att du har god fysik, noggrann, lättlärd och har lätt för att komma in i nya grupper av människor.

Ingen tidigare erfarenhet av liknande arbete krävs.

Arbetstid: 08:00-17:00

Tjänsten är heltid.

Krav:

Svenska i tal och skrift

Tjänsterna tillsätts omgående och för rätt person är chanserna goda till en anställning direkt hos kund.

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Lagerarbetare
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Distribution - Shipping

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Vi kan erbjuda varierande arbete på olika arbetsplatser, de flesta lokaliserade i norra Stockholm.
De vanligaste arbetsuppgifterna är orderplock, packning av order samt sedvanligt lagerarbete.

Krav

Viktiga egenskaper är att du har en hög arbetsmoral, ett strukturerat arbetssätt, är arbetsvillig, initiativtagande och stresstålig.
Du skall ha lätt för att följa instruktioner, vara flexibel och inte rädd för att ta i och hålla ett högt tempo när du arbetar.

Det är viktigt att du har god fysik, noggrann, lättlärd och har lätt för att komma in i nya grupper av människor.

Ingen tidigare erfarenhet av liknande arbete krävs.

Tjänsten är heltid.

Krav:

Svenska i tal och skrift

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.